چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
معاونان تهذیب

حوزه/ چهارمین هم اندیشی معاونان تهذیب حوزه های علمیه استان های غرب کشور، از امروز به مدت دو روز در خرم آباد آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، در هم اندیشی معاونان تهذیب مدارس علمیه غرب کشور طی روزهای 23 و 24 مهرماه، با حضور 60 معاون تهذیب مدارس عاستان های لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کردستان،کهگیلویه و بویراحمد و کرمانشاه، در شهرستان خرم آباد،  علاوه بر ارائه مهارت های مدیریتی، روش های تربیتی طلاب نیز بصورت کارگاهی تبیین خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان نیز در آیین افتتاحیه این هم اندیشی، با اشاره به این که استان لرستان همواره از جمله مناطق ولایتمدار و حامی انقلاب بوده، افزود: این استان با دارا بودن 24 مرکز دینی و تحصیل 2000 طلبه، ظرفیت عظمیمی در ایجاد و ترسیم اصول اخلاقی را داراست.

طولابی ادامه داد: امروز با توجه به هجمه های دشمان اسلام، وظیفه حوزه های علمیه دو چندان است و طلاب و روحانیون باید برای خنثی کردن دسیسه های دشمان انقلاب و اسلام، مثل گذشته تلاش کنند.

وی در پایان تصریح کرد: حوزه های علمیه مبانی اسلام را ترسیم می کنند و نقش ارزنده ای در اصلاح امور اخلاقی جامعه و کاهش ناهنجاری ها دارند، لذا مسئولان باید  از  این ظرفیت در راستای کاهش آسیب های اخلاقی در جامعه  استفاده نمایند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha